Pasajul de la Unirii din Bucuresti , unul din cele mai lungi pasaje rutiere din Romania a fost construit in doar 34 de zile pe vremea lui Nea Nicu iar acum astia nu sunt in stare sa construiasca un pasaj sau un pod nici macar in 2 sau 3 ani .
Cu tehnologia de varf de acum , un pod sau un pasaj se construieste in cativa ani , asta desi muncitorii au la dispozitie acum super masinarii .
Daca i-ai pune pe astia sa faca acum o copie a Casei Poporului cred ca nici in 3 secole nu ar reusi sa o termine .
Sa faca un baraj identic cu Lacul Morii din cartierul Crangasi din Bucuresti , care a fost construit rapid in doar 1 an de zile , astia nici macar in 10 secole nu ar reusi sa il faca .
Pe vremea lui Nea Nicu se mutau blocuri , cladiri , acum astia doar le darama pentru ca nu au habar sa mute o cladire .
De ce oare erau atunci adevarati ingineri , constructori , proiectanti ? – Pentru ca , existau o multime de scoli de ucenici , scoli profesionale , scoli unde elevii aveau ce invata . Acum din pacate scoliile de ucenici si scoliile profesionale au fost desfintate si se vede cu ochiul liber cum se construieste in ziua de astazi .
Rapiditatea a fost explicata chiar de catre chinezi, ca tot ii laudam ca fac repede.
De ce? Pentru ca e comunism, nu exista drepturi, pauze, norme! Esti luat de pe strada si dus la munca, nu blocheaza nimeni actele, nu cere nimeni sporuri de risc, nu se impiedica nimeni de carabusul roz.
Nu stiu cum e la chinezi dar in Romania desi se contruia extrem de rapid se construia cu cap si constructiile sunt durabile si acum