Desi multe medicamente nu se mai gasesc pe piata de cateva luni si probabil nu se vor gasi prea curand prin farmacii , unele agentii de publicitate au cumparat masiv publicitate la tv pentru unele medicamente care sunt disparute de pe piata de ceva timp si stau si ma intreb la ce oare le foloseste o reclama la un produs care nu se mai gaseste pe piata ?
Clientul vede reclama la tv , se duce in farmacie sa achizitioneze acel produs si in farmacie nu gaseste acel produs si uite asa clientul in loc sa cumpere acel produs la care se face reclama masiva la tv , cel mai probabil va lua alt produs de la o alta firma producatoare de medicamente .
De aia in agentiile de publicitate e musai sa lucreze oameni cu viziune , oameni care sa cunoasca viata reala , oameni care sa fie la curent cu noutatiile din piata .
Brandingul nu se face de pe o zi pe alta, strategii de vanzare se fac inclusiv pentru produse ce nu sunt in stoc, ce sunt asteptate de clienti.
E ca si cum as face reclama la un site care nu exista momentan ci pe viitor . Intra omu pe anunt , da click si constatat ca site-ul nu exista