Detin un telefon care se afla in garantie si de cateva luni telefonul are o mica problema la partea de microfon . Problema este ca interlocuitorul nu ma aude bine , ma aude infundat . Am fost cu el in service-ul autorizat de catre producator si acolo mi s-a spus destul de clar ca va trebui sa achit suma de 240 de lei , eu cand am auzit suma asta am intrebat de ce ?
Iar raspunsul celor din service a fost urmatorul : Stiti ca va trebui schimbat si display-ul pentru ca, este un pic zgariat , doar ca dispay-ul nu este afectat pentru ca , este folie de protectie aplicata pe display . Le-am zis destul de clar ca nu este normal sa ceri 240 de lei atata timp cat telefonul este in garantie si eu am venit sa repar microfonul la telefon , nu sa schimb si alte piese .
Daca display-ul era afectat , nu era nici o problema , il schimbam , dar atata timp cat display-ul nu are nimic , se vede intact , nu vad logica celor de la service care te pun sa schimbi alte piese ….
De aici deduc ca , certificatele de garantie de foarte multe ori sunt egale cu 0 .
Ce legătură are displayul cu microfonul? Și la casco poți să alegi sa faci anumite chestii și altele nu.