De mai bine de o luna de zile multe magazine maricele au inceput marea „reorganizare”sau in termeni romanesti , alungarea clientiilor fideli . Pana in urma cu o luna de zile , clientii magazinului x stiau exact unde se afla produsele care vor sa le cumpere , acum dupa marea reorganizarea pierzi o gramada de timp si de bani ca sa cauti acele produse .
O reorganizare extrem de prost facuta de unii manageri in care cred ca , s-a dorit alungarea clientiilor , alungarea angajatiilor . O reorganizare in care acele magazine au pierdut bani grei si cel mai probabil vor continua sa piarda bani grei daca vor merge pe mana unor manageri care au impresia ca , daca vor face o reorganizare vor castiga clienti .
Eu nu as angaja astfel de manageri care in loc sa imi aduca castiguri , sa aduca clienti ei au in capul lor doar chestii fara logica care sa imi alunge clientii si sa imi provoace pagube extrem de mari in bugetul companiei .
Daca in urma cu o luna si ceva de zile , oamenii stateau la cozi la case pentru a isi achita produsele achizitionate acum nu mai sunt cozi decat foarte rar si asta inseamna ca , marea lor”reorganizare” in loc sa aduca profit companiei , a adus pierderi companiei
Voi ce parere aveti de aceste reorganizari din magazinele mari , sunt ok facute sau nu ?
Este o strategie de marketing menită să aducă în prim plan produse noi.
Taxele de raft le aduc mai multe beneficii decât adaosul comercial.