sâmbătă , 25 ianuarie 2025
Home Personale Nu sunt fanul returnariilor de produse
Personale

Nu sunt fanul returnariilor de produse

338

In ziua de astazi a devenit o moda pentru unii sa cumpere haine si articole de incaltamaminte si mai apoi sa le returneze de unde le-au cumparat cerand banii inapoi , invocand diverse motive.

Unii oameni confunda magazinele de vanzari cu magazine de inchirieri de haine si articole incaltaminte si stau si ma intreb oare de ce ?

Mie daca imi place un lucru pe net , ma duc il vad , il probez , il testez si daca  imi place il cumpar pe loc . De cand ma stiu nu am dat niciodata retur la vreun produs pentru ca , eu nu cumpar aiurea si imi place inainte de  a cumpara un lucru prefer sa aflu niste informatii inainte . in magazinele online cat si in magazinele fizice e full de produse resigilate . Multi clienti nici nu se informeaza inainte si cumpara tot felul de chestiii si mai apoi tot ei sunt nemultumiti ca , produsul x nu are camera mega performanta , sau ca , produsul nu are servicii Google , bateria nu tine , nu merg diverse jocuri si aplicatii etc …

Eu de fiecare data am fost foarte multumit si incantat de achizitiile pe care le-am facut iar lucrul asta se datoreaza faptului ca , imi place sa ma informez inainte de a cumpara ceva

Written by
Perfu

Numele meu este Avram Ionut , am 38 ani si sunt pasionat de tehnologie, it , blogging , seo , fotografie . Daca vrei sa fii la curent cu ultimele noutati aboneza-te la feedul acestui blog !

6 Comments

  • Nu prea mai merge treaba asta…s-au trezit și ăștia de la magazine și nu mai îți dau banii… primești vouchere in magazinul respectiv de valoarea produsului pe care l-ai returnat.

  • Las’ că mai știu eu pe unii care și-au făcut canale de YouTube/TikTok, făcând review-uri la produse cumpărate pe net, apoi în perioada aia de 15 zile, scoteau câte 3-4 review-uri ale respectivelor produse, și le trimiteau înapoi pe diferite motive. Cică e o practică destul de ok, pentru ei, de a crește în social media, până ajungi să te afirmi, încât să-ți trimită diferite branduri produse pentru a le face review-uri.

  • Este trist ca in ziua de astazi multi oameni confunda principiile unei cumparaturi responsabile cu cea a unor magazine de inchirieri de haine si incaltaminte. Nu inteleg de ce ar trebui sa returnezi un produs pe care l-ai cumparat doar pentru ca nu se potriveste perfect cu ceea ce isi imagineaza clientul. Eu personal prefer sa fac o cercetare amanuntita inainte de a face o achizitie si astfel nu am fost niciodata dezamagit. Nu inteleg de ce unii oameni se asteapta sa gaseasca in magazine online sau fizice produse perfecte, fara nicio urma de folosire, cand de fapt acestea sunt resigilate. Daca facem putin efort si ne informam inainte, putem evita situatii neplacute de retururi sau nemultumiri. Personal, am fost intotdeauna multumit de achizitiile mele pentru ca nu am cumparat aiurea, ci am ales cu grija si cu informatiile necesare inainte de a face un produs. Asa ca sa facem un efort sa fim mai responsabili in ceea ce priveste achizitiile noastre si astfel vom fi cu totii multumiti!

  • Sunt complet de acord cu acest articol! Este o moda destul de neplacuta si de neserioasa sa cumperi haine si articole de incaltaminte doar pentru a le returna ulterior. Magazinele nu sunt locuri de inchiriere, ci de vanzare, si ar trebui sa existe mai multa responsabilitate din partea cumparatorilor. Eu, personal, fac mereu cercetari inainte de a face o achizitie si sunt foarte atenta la calitatea produsului si la specificatiile acestuia. Nu am intampinat niciodata probleme cu produsele mele si asta pentru ca imi iau timp sa ma documentez si sa iau o decizie informata. Este adevarat ca exista multe produse resigilate si trebuie sa fim atenti atunci cand facem cumparaturi, dar si noi, ca si consumatori, avem o responsabilitate de a face achizitii intelepte si de a nu abuza de politica de returnare a magazinelor.

  • Este trist cum unii oameni confunda magazinele de vanzari cu magazinele de inchirieri de haine si incaltaminte. Cum de au uitat cum functioneaza un magazin? Daca imi dorec un produs, ma duc in magazin si il cumpar. Nu stau sa ma joc de-a returul ca sa imi mai pun si banii in buzunar. Dar sa fim seriosi, multi clienti nici nu se informeaza inainte de a face o achizitie si apoi sunt nemultumiti si se plang de oriunde. De fiecare data cand am cumparat ceva, m-am informat inainte si nu am avut nicio problema. Asa ca poate ar trebui sa invatam si noi sa ne informam si sa ne gandim mai mult inainte de a face o achizitie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Categorii

Bucuresti95
Covid-1937
Personale277
Romania223

Abonează-te la blog prin email

Introdu adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

Alătură-te celorlalți 10 abonați.

Related Articles

Reciclarea in 2025

Am trecut in 2025 si in continuare nu s-a schimbat nimic fata...

O sa mai reintru pe piata marketingului afiliat ?

M-am lasat de marketingul afiliat de foarte , foarte multi ani si...

Cu cat ti-a marit pensia ?

In ultimele zile , principalul subiect de discutie este legat de pensii...

De ce dau vina mereu pe trafic unii atunci cand intarzie undeva ?

Si-au facut unii un obicei de a intarzia mereu la job si...

Descoperă mai multe la Perfu Blog

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura