Intr-un celebru lant de magazine , respectul pentru clienti este 0 . Ieri in jurul pranzului , desi erau niste cozi imense la cele 2 case deschise din cele 5 ale magazinului , se anunta prin statia audio a magazinului ca , se va deschide casa 4 . Lumea care statea la coada cum a a auzit anuntul s-a postat in fata casei 4 , au pus produsele pe banda asteptand sa vina un angajat doar ca , acel angajat nu a venit la casa 4 si a venit la casa 5 .
Cu asa bataie de joc la adresa clientiilor sa anunti ca deschizi o casa si la urma sa deshizi o alta casa si sa nu iti ceri scuze ca a fost o eroare , o greseala , o neintelegere incepi sa iti cam pierzi si putinii clienti care iti frecventeaza magazinul .
Pe mine ca si client nu imi place sa fiu luat la misto , imi place sa imi fac cumparaturi rapide si nu suport sa astept la casele de marcat . Un magazin care se respecta , la orele de varf trebuie sa aiba cat mai multe case deschise si cat mai multi angajati care sa faca aprovizioneze magazinul , apoi cand forfota in magazin nu mai este asa mare inteleg sa nu mai fie deschise toate casele .
Tot timpul a fost așa … magazinele urmăresc doar profitul…de asemenea nici pentru angajați nu au respect.