7 octombrie 2022
flori

De curand am fost invitat de o companie care se ocupa cu studii de piata pentru a participa la o degustare a unui nou tip de salam . Toate bune si frumoase , am terminat degustarea si la final primesc o punga cu dulciuri . Eu ma asteptam sa primesc acel salam , asa mai degustau si altii si acel salam ar fii beneficiat de o reclama acel salam .

Salamul a fost extrem de bun  doar ca , compania care se ocupa cu aceste studii de piata din pacate nu are si niste angajati care sa mai si gandeasca , nu doar sa castige bani grei de pe urma acestor sudiii .

Sa prezinti un tip de salam nou si sa nu stii sa-i faci reclama , sa inviti sute de persoane la un studiu si la final in loc sa-i faci reclama acelui salam , tu sa le oferi celor care au testat acel salam dulciuri este ceva fenomenal de neinteles .

E ca si cum eu as avea o firma de salam , denumita x si as investi cateva zeci de mii de euro ca sa fac reclama la o firma de dulciuri pe care nu o cunosc .

Intr-o companie de cercetare eu as angaja oameni care sa gandeasca , nu m-ar interesa sa am angajati care au degeaba o gramada de scoli facute pe naspa sau pe bune si care nu stiu sa promoveze produsele clientiilor

1 thought on “Tehnici de cercetare a pietii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.