Moda asta de a atrage clienti , nu este si pentru unele service-uri gsm care in loc sa atraga clienti , tehnicienii din service-uri gonesc clientii imediat cum le calca pragul .
Caz concret la un telefon Huawei P Smart 2019 care a intrat la apa , mers cu el in cateva service-uri si pretul reparatiei intre 300 si 700 de lei . Telefonul a costat acum 2 ani 400 de lei nou nout , iar acum sa platesti pana la 700 o mica reparatie de lei nu este deloc ok .
Tehnicienii de la service-urile gsm vizitate , nici macar nu au desfacut telefonul si au estimat un cost extrem de mare al reparatiei in conditiile in care display-ul telefonului nu a fost efectat , placa de baza nu a fost efectata si singura chestie afectatea a telefonului a fost casca , iar costul unei astfel de piese nu costa mai mult de 40 de lei + montaj sa zicem un cost maxim de 100 de lei .
Telefonul este perfect functional , nu se inchide , nu are pete pe display , nu are probleme la display sau pe touch , doar ca atunci cand sunt sunat sau cand sun pe cineva nu aud in casca telefonulului ci doar pe speaker sau prin casti si asta este singura problema reala a telefonului .
Dar unii tehnicieni au impresia ca suntem fraieri , prosti si ne prostesc cu tot felul de chestii , povesti , in loc sa spuna adevarul in fata si sa ne faca de clienti si noi clientii la randul nostru sa-i recomandam la prieteni , vecini , cunostinte , rude etc …
Sistemul de recomandari este cea mai buna metoda de promovare a unei afaceri iar unii tehnicieni de la unele service-uri gsm parca nu isi doresc sa aiba clienti , clienti care sa le lasa o spaga , clienti care sa le plateasca salariul , clienti care sa contribuie la plata chiriei , a curentului , a pieselor etc …
Oamenii sunt luați de proști…sau cel puțin așa au bișnițarii ăștia impresia că suntem prosti…cu telefonul mai e cum mai e…sa vezi când mergi cu mașina la service.
Să vezi acolo sume colosale.