Traim in era rapiditatii si orice secunda pentru noi clientii de rand conteaza … mai putin pentru managerii de magazine care nu au alta treaba de facut decat sa rearanjeze magazinele si sa deruteze clientii . Eu fiind obisnuit sa ma duc in magazinul x , la raionul x sa imi iau biscutii x , constat cu stupoare ca trebuie sa pierd timp cautand raionul de unde sa imi cumpar biscuiti , pentru ca managerul schimba asezarea raioanelor si a produselor cand vrea muschii lui , fara sa-i pese de nimic .
Din punctul meu de vedere o rearanjare de magazin nu este deloc benefica nici pentru clienti , si nici pentru angajati si nici pentru pentru patronii de magazine din 2 motive : Clientul daca observa ca magazinul x are o rearanjare de produse zilnic sau saptamanala va cauta alt magazin de unde sa isi faca cumparaturile . Magazinul va pierde ceva clientela , din cauza unui manager care in loc sa aduca clientela la magazin , el goneste clientii cu aranjarile lui total neintelese de mine , si de alti oameni care nu au timp de pierdut .
E trist sa vezi cum managerii de magazin sunt lipsiti de logica , nu sunt umani . Eu daca as avea un astfel de manager in secunda l-as pune pe liber . E inuman sa iti pui angajatii zilnic sau saptamanal sa faca tot felul de mutari ale produselor .
Cu mutatul de produse dintr-un loc in altul , se pierd bani , se mai altereaza produse , se mai distrug produse , se mai pierd clienti , se mai pierd angajati etc …
Leave a comment